בלוג

מגש פירות קיץ

מגש פירות קיץ

אם אתם מחפשים את הקינוח או הפינוק המושלם מגש פירות קיץ הוא הפתרון הטוב ביותר עבורכם. אין כמעט אדם שלא אוהב פירות או מתחבר לפחות לחלק מהטעמים המופלאים שלהם. יש להם יתרונות בריאותיים, הם צבעוניים ונאים לעין וללא ספק מדובר בפתרון נהדר למגוון רחב של מקרים וסיטואציות. בחודשי הקיץ מדובר ללא ספק בפתרון המרענן והטעים ביותר.

מתי יתאים להזמין מגש פירות קיץ?

  • פגישה במשרד – מארחים פגישה במשרד? לקוח או שותף קפצו אליכם בהפתעה ואין לכם פתרון מהיר לכיבוד? התקשרו אלינו והזמינו משלוח פירות מהיר עד בית העסק עם משלוח מהיר עד אליכם. כמו כן, תוכלו להזמין מראש כיבוד לאירועי הרמת כוסית במשרד, פגישות, ישיבות ועוד. 
  • ארוחה רומנטית – רוצים לפנק את בן/בת הזוג בקינוח מפנק וערב רומנטי? השקעתם והכנתם ארוחת ערב ומחפשים רעיון לקינוח מבריק? משלוח מגש פירות עד פתח הבית יפתור לכם את הבעיה.
  • פיקניק מפנק –  החלטתם לצאת לים? לפארק? או אולי לטיול בטבע? לקחתם אתכם את הילדים ואתם רוצים לתת להם לאכול משהו מזין עם הרבה ויטמינים ומינרלים? פירות יהיו עדיפים על ממתקים כמובן. 
  • קינוח לאירוע –  מגשי פירות נחשבים לאחת האופציות הטובות ביותר כקינוח לאירועים. יש לכך מגוון סיבות. מלבד העובדה שרוב האורחים מתחברים לפירות ובוודאי ימצאו לעצמם פירות כאלו ואחרים שהם יותר מתחברים אליהם שיוכלו לאכול מהם, הרי שאלה מספקים גם קינוח בריא יותר, בעולם בו קינוחים בדרך כלל נתפסים כמתוקים ועתירי קלוריות וסוכר. 

הזמת מגשי פירות קיץ אצלנו בליצ'י

אנו זמינים עבורכם גם למשלוחים מהירים וגם להזמנות מראש. באתר תמצאו קטלוג גדול ומגוון של מגשי פירות מסוגים שונים, המגיעים בעיצובים שונים ועם כמויות שונות של פירות. סוגי הפירות משתנים בהתאם לעונת השנה ולכן בחודשי הקיץ תוכלו ליהנות גם מאבטיח, מלון, אננס ומגוון פירות טריים וטעימים המאפיינים את העונה הנהדרת הזו בשנה. כל מגש יגיע עטוף היטב בצלופן עם מזלגונים המיועדים לאכילת פירות. ניתן לציין לנו הערות להזמנה והתאמה אישית ואף לשדרג את המוצר במגוון דרכים.

עוד נושאים שיכולים לעניין

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0
Call Now Button דילוג לתוכן