בלוג

מגש פירות לניחום אבלים

מגש פירות לניחום אבלים

כשאדם מסיים את תפקידו בעולם הזה זו ללא ספק התחושה הקשה והנוראית ביותר שיקיריו יכולים לחוות. בתוך כל הרגשות המציפים אותנו חשוב לכבד את הנפטר ולדאוג לשבעה מסודרת, שבה ניתן יהיה לקבל את מכריו, חבריו ובני משפחתו את הנפטר המגיעים לנחם את המשפחה. בין היתר נהוג לארח במקום עם שתייה וכיבוד. אנו מבינים כי הראש שלכם עשויי שלא להיות באירוח אנשים ובכל ההכנות הנדרשות וזה מובן מאליו. משום כך הפתרון הטוב ביותר במקרה כזה הוא להזמין אוכל מוכן, כיבוד אותו תוכלו להניח על השולחן בימי האבל, ולהתמקד בתפילות ובפעולות חשובות יותר, ישיבה עם האורחים ולעתים אף הזמן שלכם עם עצמכם לו אתם זקוקים כדי לעכל את המקרה. 

ניתן כעת להזמין מאיתנו גם מגש פירות לניחום אבלים. ברגעים הקשים שלכם אנו נהיה שם עבורכם עם מגשי פירות במחירים אטרקטיביים. מגשים החתוכים בצורה יפה ומכובדת עם פירות טריים ואיכותיים, החתוכים כמוכנים לאכילה. כל שיישאר לכם זה רק להניח את המגש על השולחן ולארח את האורחים שלכם בצורה הטובה והרגועה ביותר, מבלי שתצטרכו לעבוד קשה או להתעסק בזוטות. 

יש כמה אפשרויות של משלוחי פירות שתוכלו להזמין:

לצד מגשי פירות בגדלים שונים תוכלו להזמין גם סלסלת פירות (פירות חתוכים ומעוצבים המגיעים בסלסילה), תוכלו לשלב שוקולדים או קינוחים מיוחדים או אפילו להזמין מגשי פירות יבשים אם תרצו. לצד מגשי הפירות המומלצים שלנו תוכלו להזמין גם כוסות עם פירות חתוכים ועוד מגוון מוצרים ולהתאים אותם לצרכים ולהעדפות שלכם. 

איך לבחור את מגש הפירות הרצוי לנו?

  • גודל המגש/כמה מגשים צריך? – כמות המגשים תלויה בכמות האורחים ובגודל השולחן עליו תגישו את הפירות. כל מגש פירות יכול להספיק לכמה אנשים בממוצע, כך תוכלו להעריך את הכמות הרצויה לכם.
  • אילו פירות ירכיבו את המגש? – בדרך כלל תכולת המגש תהיה מורכבת מפירות המצויים באותה עונה. תוכלו גם להתקשר אלינו לפני הזמנה ולבדוק אילו פירות טריים זמינים שנוכל לשלב בהזמנה שלכם ולבחור את הפירות הרצויים לכם ביותר.
  • תקציב – לעתים פרמטר זה עשוי להיות גם כן שיקול ולכן כדאי להזמין גם בהתאם לתקציב שלכם.

עוד נושאים שיכולים לעניין

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0
Call Now Button דילוג לתוכן