בלוג

פלטת פירות – איך בוחרים את שילוב הפירות המנצח?

פלטת פירות – איך בוחרים את שילוב הפירות המנצח?

הזמנה של פלטת פירות יכולה להיות פתרון נהדר למגוון אירועים וסיטואציות שונות כמו כיבוד לפגישות משרדיות או אירועי חברה, קינוח טעים לימי הולדת ואירועים מסוגים שונים ועד ערבים רומנטיים זוגיים בבית שבהם מחפשים להתפנק על משהו טעים, צבעוני ומתוק שעושה טוב על הלב. אצלנו בליצ'י תמצאו מגוון רחב של מגשי פירות מסוגים וגדלים שונים שתוכלו להתאים לאירוע ולצרכים שלכם. ביצירת קשר מראש אנו יכולים לבצע שינויים בתמהיל הפירות בהתאם לבקשה שלכם. 

איך נבחר את שילוב הפירות המנצח לפלטת הפירות שלנו?

  • פירות העונה – הפרמטר הראשון שנרצה להתחשב בו יהיה כמובן העונה בשנה. בקיץ ובחורף תמצאו אומנם כמה סוגי פירות אותם מגדלים לאורך כל השנה, אולם פירות עונתיים תמצאו בדרך כלל בהתאם לעונה שלהם בשנה ולכן בדרך כלל לא יהיו במגשים בעונה אחרת. 
  • מה אתם אוהבים – אתם כמובן רוצים להתחשב בטעם שלכם ושל האורחים שלכם. ישנן פירות המתאימים כמעט לכל אחד ויכולים להיות אהובים עליהם ופירות שיתאימו לקהל יעד ספציפי יותר. האם אתם רוצים לגוון? ללכת על הפירות הפופולריים ביותר? 
  • אלרגיה/רגישות – אם אתם או האורחים שלכם עשויים לסבול מאלרגיה/רגישות לסוגי פירות מסוימות חשוב יהיה לעדכן אותנו מראש ככל האפשר שלא נכלול פירות אלו בפלטת הפירות שלכם.
  • קונספט מיוחד – יש המעדיפים לקבל מגשי פירות המעוצבים בקונספט מיוחד או סגנון עיצובי מסוים, לעתים בשילוב של 2-3 צבעים עיקריים למשל בצבעי המותג של החברה, צבעי הקונספט של התפאורה באירוע מסוים וכו'.
  • גודל המגש ומה רוצים לשדר? – פירות קטנים מטבעם יתפסו חלק קטן במגש אלא אם כן תשתמשו בכמות גדולה מאוד מהם, לכן אם אתם רוצים מגשים גדולים יותר שיציגו נפח גדול יותר צריך יהיה להשתמש גם בפירות גדולים יותר כמו אבטיח, מלון, אננס וכו' (תלוי בעונה כמובן). 

מגש הפירות המושלם ברגע המושלם

מגשי פירות יכולים להתאים לכל זמן ולכל הרכב של אנשים. מחפשים פינוק טעים לפגישה או לערב משפחתי או זוגי בבית? צרו עמנו קשר ונשמח לפנק אתכם באחד המגשים המדליקים שלנו.

עוד נושאים שיכולים לעניין

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0
Call Now Button דילוג לתוכן