בלוג

סושי פירות תל אביב – הקינוח שתל אביבים אוהבים

סושי פירות תל אביב – הקינוח שתל אביבים אוהבים

זה לא סוד כי סושי הוא אחד המאכלים האהובים ביותר על התל אביבים. סושי פירות הוא בעצם טוויסט מדליק לסושי המקורי, מעין פיוז'ן יצירתי ומדליק הנעשה לפי העקרונות של הכנת הסושי הקלאסי שכולם מכירים, רק שבמקום אורז, דגים ואצה, עושים שימוש בדפי סויה ומחיות שונות וחלקי פירות למילוי ולעיצוב הרול. אצלנו בליצ'י מגשי פירות לאירועים תוכלו להזמין סושי פירות תל אביב באיכות הגבוהה ביותר, שתספק לכם שילוב טעמים מרתק שיגרום לכם להשתוקק לעוד. 

חוויה קולינרית גדולה מהחיים – אצלכם בבית!

בכל הנוגע לחידושים קולינריים אין הרבה כאלה שנחשבים באמת לשילובים מרגשים, כאלה שאנו רוצים לאכול מהם שוב ושוב. כפי שהסושי הרגיל כבש את ליבנו ואת קיבתנו, כך סושי פירות ישמח את בלוטות הטעם שלכם שרק יבקשו עוד ועוד. אנו בליצ'י מספקים מגש פירות, סושי פירות ומגוון קינוחים טעימים ומיוחדים המתאימים לכל מקום ולכל אירוע. אנו מתחייבים לספק את המוצר באיכות גבוהה ולקבל קינוח מוכן שיחסוך לכם זמן והתעסקות, תוך שאתם מפנקים את עצמכם ואת האורחים שלכם.

קינוח מדליק שמתאים לכל אירוע ומועד:

סושי פירות הוא קינוח מיוחד שיכול להתאים לכל סוגי האירועים, החל מארוחות שישי, דרך מסיבות וימי הולדת ועד אירועים כמו חתונות, בר/בת מצווה, בריתות ועוד. אנשים רבים מזמינים סושי פירות גם לערב רומנטי בבית, לחגוג מאורע מיוחד באופן פרטי או אפילו לפיקניקים ויציאות. אנו מקבלים גם לא מעט הזמנות ממשרדים המעוניינים להגיש קינוח מיוחד זה במסגרת אירועי חברה או אפילו פגישות סטנדרטיות. 

הזמנת משלוח סושי פירות תל אביב עד פתח ביתכם

מגש סושי פירות הוא טוויסט מעניין ומרענן לסושי המסורתי, שמאפשר לכם ולאורחים שלכם ליהנות מהזנת הגוף בוויטמינים ומינרלים שונים בדרך מהנה וטעימה במיוחד. מלבד היותו קינוח בריא ומדליק, קל ונוח לאכול אותו והוא אפילו ממכר וטעים במיוחד! הוא יכול להתאים גם לצמחוניים כיוון שאינו כולל בשר או דגים ובמידה ותרצו תוכלו לבחור גם את הפירות בהתאמה אישית לרול שלכם. כל שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר בוואטסאפ או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

עוד נושאים שיכולים לעניין

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0
Call Now Button דילוג לתוכן