בלוג

סוגי מגשי פירות

סוגי מגשי פירות

חברת ליצ'י מגשי פירות מעוצבים מתמחה בחיתוך, עיצוב ואספקת מגשי פירות חתוכים, מעוצבים וטעימים במיוחד. הפירות הנבחרים לשימוש הינם מפירות העונה הטריים הזמינים באותה העת ולכן עשויים להשתנות בין הזמנה אחת לאחרת בהתאם לתקופת ההזמנה בשנה, לגודל ההזמנה, לסוג ההזמנה ולהעדפות האישיות שלכם. אם יש העדפות שכאלה ניתן להתקשר אלינו לפני או במועד ההזמנה, לפני הכנתה ושליחתה אל הלקוח, ונוכל לבצע את השינויים הנדרשים לכם בהתאמה אישית לפי העדפותיכם. לפרטים נוספים והצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד אנא צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם!

מתי נרצה להזמין מגשי פירות?

הזמנת מגשי פירות יכולים לשמש אותנו למגוון צרכים וזמנים שונים:

  • אירוח – תוכלו למשל להזמין מגשי פירות לאירוח. מגשים אלה יכולים להתאים למגוון סוגי אירוח – הן בביתכם והן במשרד או בית העסק שלכם. תוכלו להזמין מגשים בגדלים שונים, לכלול פירות מסוגים שונים ובכמויות שונות ועוד. לדוגמה: רוצים לארח פגישה במשרדכם וחשוב שיהיה לכם כיבוד טרי וטעים על השולחן? תוכלו להזמין מגש פירות מפנק ואפילו לבקש לכלול ברובו פירות בצבעי המותג שלכם. 
  • מגשי פירות לימי הולדת – חוגגים יום הולדת? בין אם זה נחגג בבית, בפארק, בחוף הים, באולם אירועים או בכל מקום אחר תוכלו להזמין מגשי פירות מפנקים ומיוחדים ככיבוד עיקרי, כתוספת או כקינוח. אנשים רבים אוהבים פירות ואלה המגיעים מסוגים שונים יכולים להתאים לאורחים עם העדפות שונות.
  • מגשים לחגים – רוצים לשדרג את שולחן החג שלכם עם קינוח מפנק? תוכלו להזמין מגש פירות יבשים, מגש פירות טריים, מגש קינוחים מיוחד ועוד.

אילו סוגים של מגשי פירות ניתן להזמין?

בקטלוג המגוון שלנו בליצ'י מגשי פירות מעוצבים תוכלו למצוא מגוון סוגים של מגשים. לצד המגשים הקלאסיים הכוללים פירות טריים וצבעוניים, החתוכים בצורות שונות, תוכלו גם למצוא מגוון סוגי מגשים אחרים. כך למשל תוכלו להזמין סושי פירות, פירות עם פונדו שוקולד, מגשי פירות יבשים, סלסילות פירות, כוסות עם פירות ועוד. לפרטים נוספים והזמנות אנו זמינים עבורכם בטלפון, בוואטסאפ או במייל לכל צורך. 

עוד נושאים שיכולים לעניין

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0
Call Now Button דילוג לתוכן