בלוג

מתנה מרעננת: מגש פירות ליום הולדת

מתנה מרעננת: מגש פירות ליום הולדת

יום הולדת הוא ללא ספק סיבה למסיבה. לאירוע מיוחד שכזה אתם רוצים לוודא שהכול דופק כמו שעון ושיש לכם את כל מה שצריך לאירוע המושלם: החל מבחירת המקום, דרך הכנת התפאורה, המוסיקה וכמובן האוכל. בהתאם לגודל האירוע תוכלו להזמין קייטרינג או אפילו מגשי אוכל או מגש פירות ליום ההולדת. את המגש/ים תוכלו להזמין גם ככיבוד עיקרי באירוע, כתוספת לכיבוד העיקרי או כקינוח.

שדרוג לקייטרינג של האירוע עם מגש פירות מפנק:

בהתאם לכמות האורחים וגודל האירוע שאתם מתכננים תוכלו ליצור עמנו ב"ליצ'י מגשי פירות מעוצבים" קשר ונשמח לסייע לכם בבחירה ואספקה של מגשי פירות חתוכים, מעוצבים, טריים וטעימים במיוחד לאירוע שלכם. אנו מספקים מגשי פירות לאירועים מספקים שונים, לרבות מגשי פירות לאירועים כמו ימי הולדת, בר/בת מצווה, חתונות, בריתות ועוד. זו ההזדמנות שלכם לשדרג את העיצוב של שולחן האוכל באירוע עם תוספת שגם נראית טוב וגם טעימה במיוחד.

האם מגש פירות מתאים גם כמתנה מרעננת ליום להולדת?

רבים מזמינים מאתנו מגש פירות ליום ההולדת גם כמתנה מרעננת ולאו דווקא בהכרח ככיבוד באירוע. לדוגמה: אדם צעיר הרוצה לשלוח להוריו מגש פירות ענק ומפנק במיוחד, לצד זר פרחים או כמה שוקולדים – כדי לאחל להם מזל טוב. מנכ"ל המעוניין לפנק את אחד העובדים שלו לכבוד יום ההולדת, יכול במהלך יום העבודה לפנק אותו עם מגש פירות חתוכים טריים וטעימים, שללא ספק גם יעלו את מצב הרוח שלו וגם ישדרגו משמעותית את התפוקה והערנות שלו באותו היום עם מוטיבציה רבה יותר וסוכרים הנכנסים לגוף כמובן. העובד אף יוכל להתחלק עם חבריו במגש ואפילו לשדרג את החוויה שלו.

איך לבחור מגש פירות ליום הולדת?

בחירת המגש תלוי במספר משתנים: גודל וצורת המגש הרצויים לכם (יש גם סלסילות למשל), כמות התכולה, העיצוב שלה, בקשות מיוחדות ועוד. צריך להתחשב גם בפירות העונה שכן פירות שאינן בעונה עשויים שלא להיות זמינים במלאי להכנה ו/או כוללים טעם בוסר מר ולא טעים. לכן במקרה כזה מוטב ליצור קשר עם הצוות המקצועי שלנו טרם ההזמנה ולהתעדכן בפירות העונה הקיימים.

עוד נושאים שיכולים לעניין

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0
Call Now Button דילוג לתוכן