בלוג

מגש פירות ועוד מתנות לאישה אחרי לידה

מגש פירות ועוד מתנות לאישה אחרי לידה

לידה היא תמיד אירוע משמח, הרי זה המפגש הראשון המיוחל בין אמא לבתה או לבנה אחרי תשעה חודשים של של הריון. בעוד שהפוקוס הוא לעתים קרובות על התינוק המתוק שזה עתה נולד, חשוב לא פחות לזכור ולהעריך את האם הטרייה, והיא אם טרייה גם אם זה הילד השני או השלישי שלה. מתנה מתחשבת יכולה לעשות את העבודה. ממגש פירות מרענן ועד לפריטים חיוניים לתינוק ולילדים האחרים, אם יש, הנה כמה רעיונות למתנות לאישה אחרי לידה.

  1. מגש פירות ליולדת: לאחר הלידה, אוכל מזין ובריא הוא חיוני לבריאותה של היולדת. מגש פירות הוא כזה, כל מגש מציע פירות טריים שמספקים ויטמינים, סיבים ומינרלים אחרים. כמו כן, מדובר במתנה יפיפייה: מגש פירות מעוצב המכיל פירות חתוכים וצבעוניים. והוא לא צריך להיות ענק, מגש פירות קטן יספיק. תהיו בטוחים שחברת ליצ'י תדע לסדר לכם פרזנטציה שהחברה/קרובת המשפחה היולדת לא תשכח עד לבר המצווה העתידי של העולל. 
  2. חיתולים ומוצרי תינוקות: חיתולים הם פריט פרקטי ונחוץ לכל הורה חדש. והם עולים המון כסף, מאות שקלים בחודשים הראשונים. גם מגבונים, קרמים, משחות לתינוק, סינרים, מוצצים ובקבוקי תינוקות וביגוד כמובן – עולים לא מעט. אז אם אתם רוצים להוריד קצת מהמעמסה הכלכלית שנקראת גידול תינוק, תוכלו לספק לאם הטרייה כמה חבילות ממוצרי התינוקות הבסיסיים. מבטיחים לכם שזה יזכה להערכה.
  3. אוכל לילדים האחרים: אם לאם הטרייה יש ילדים גדולים יותר, אספקת ארוחות מוכנות וקלות לחימום יכולה להיות מחווה מדהימה, הרי הדבר האחרון שאישה אחרי לידה צריכה לעשות זה להתרוצץ. זה יגיע בהמשך. בדרך כלל בני המשפחה הקרובים דואגים לזה, אבל לא תמיד, אז אם אתם יכולים להעיף סירים באוויר, להזמין לילדים האחרים אוכל מדי פעם, להכין מנות מוקפאות, כדי שהאם הטרייה תוכל להתפנות לטיפול בתינוק – זה עשוי להיות מאוד מועיל.
  4. טיפול ביילוד הוא מתיש ושוחק, כך שפריטים לטיפול עצמי יכולים לעזור לה להרגיש במיטבה שוב. אתם יודעים, דברים כמו: נרות ריחניים, מלחי אמבט, קרמים או שובר מתנה לעיסוי או טיפול ספא (אתם יכולים להציע גם בייביסיטר). חשוב שכל אמא תדאג גם לעצמה כדי להגיע עם כוחות מחודשים לתינוק. 
  5. תמיכה רגשית: לפעמים, המתנה היקרה ביותר ליולדת היא תמיכה והבנה רגשית. הציעו אוזן קשבת, מילות עידוד ויד מסייעת בכל הזדמנות אפשרית. פתק לבבי המביע את האהבה, ההערצה והתמיכה שלכם יכול להיות מתנה עוצמתית.

 

כל אמא טרייה מתמודדת אחרת עם לידת תינוק או תינוקת, ולכן חשוב להיות קשובים לרצונות של כל אחת. יש אמהות שישמחו לשקט דווקא, וזה בסדר גמור! יש אמהות שירצו שיבקרו אותם בבית החולים לעומת אלה שירצו שרק שיבקרו אותה רק לאחר ימים בביתם. אז שימו לב, לפי כל המתנות, שאתם קשובים. 

עוד נושאים שיכולים לעניין

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0
Call Now Button דילוג לתוכן