בלוג

מגש פירות חתוכים – כמה נוח ככה טעים

מגש פירות חתוכים – כמה נוח ככה טעים

הם מתוקים, צבעוניים, טריים ובעיקר טעימים. פירות חתוכים המסודרים במגש יפיפה או סלסילה קלאסית יכולה לספק לנו רגעים מיוחדים של אושר ולשפר משמעותית את מצב הרוח. במקום לעבוד קשה כדי להכין כיבוד לאירוע או פגישה תוכלו להזמין מגש פירות חתוכים מפנק וטעים במיוחד שיספק לכם מקסימום נוחות ומקסימום טעם. 

איך נבחר את מגש הפירות המתאים לנו ביותר?

  • סוג האירוע – נרצה להתחשב כמובן בסוג האירוע. פגישה במשרד לא תצריך יותר ממגש פירות אחד. כאשר מדובר בערב רומנטי או יציאה רומנטית לטבע אפשר לבחור בסלסילת פירות מפנק למשל. באירוע זה תלוי בסוג וגודל האירוע ובהתאם לכך נבחר אם רוצים מגש פירות, קאנו פירות או סידור אחר.
  • גודל המגש/מחיר – במידה ואתם מחפשים מגש פירות אחד ייתכן ותרצו להתחשב גם בגודל המגש והמחיר שלו. בחרו גם בהתאם לתקציב שלכם, שתרגישו בנוח גם ליהנות מהמתנה שלכם. 
  • בחירת הפירות – מהו מגש פירות חתוכים טעים מבלי שהתכולה שלו תהיה טעימה? כמובן שצריך להתחשב בפירות המצויים באותה עונה, אך בהתאם לכך גם נוכל להתחשב בבחירה שלכם. רוצים להוריד פרי מסוים מהרשימה? להוסיף פרי אחר שיותר קורץ לכם? צרו עמנו קשר במועד ההזמנה ונשמח לעמוד לשירותכם ולבצע את ההתאמות הנדרשות לכם.
  • תוספות מיוחדות – רוצים לפנק את עצמכם ואת האורחים שלכם עם תוספות מושלמות? קינוחי כוסות מתוקים? עוגה טעימה? אולי יין טוב? עם מגוון התוספות שלנו בליצ'י תוכלו לבחור שולחן כיבוד מכובד, צבעוני וטעים במיוחד לכל אירוע ולכל מפגש. כמה נוח ככה טעים.

מגשי פירות לאירועים

מארגנים אירוע? בין אם מדובר על אירוע גדול או קטן, בבית או באולם, תוכלו להזמין מגש פירות חתוכים או קאנו פירות גודל, מפנק ומיוחד שיוסיף לעיצוב של שולחן הקינוחים שלכם, יגוון ויעשיר את הכיבוד וכמובן יתרום לשביעות רצונם של האורחים שלכם.

משלוח מגש פירות למשרד SOS

משלוח מגש פירות יכול להתאים גם כצורך SOS למשרד. שותפים פוטנציאליים מגישים לפגישה? לקוח חשוב פקד את המשרד? זו ההזדמנות שלכם לעשות רושם מדהים ולהניח על השולחן מגש פירות מעוצב, איכותי ומפנק במיוחד.

עוד נושאים שיכולים לעניין

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0
Call Now Button דילוג לתוכן