בלוג

מגשי פירות כשרים

מגשי פירות כשרים

מגשי פירות יכולים לשמש אותנו למגוון רחב של צריכים. הם המתנה המושלמת לאנשים אהובים, יכולים להתאים לאירועים מסוגים שונים ובכל סדר גודל, לערבים רומנטיים בבית או לפיקניקים מדליקים בטבע. תתפלאו, חלק נכבד מההזמנות שאנו מקבלים הולכים גם למשרדים ובתי עסק המעוניינים לפנק את העובדים או הלקוחות שלהם במפגשים, ישיבות, הרמות כוסית ועוד. כאן נכנסת לתמונה החשיבות של מגשי פירות כשרים. לפחות עבור חלק מהקהל נושא הכשרות יהיה חשוב מאוד ולכן אנו בליצ'י דואגים לספק מגשי פירות וכן תוספות ושדרוגים מפנקים מסוגים שונים – כאשר הכול כשר. תעודת הכשרות שלנו מוצגת גם באתר האינטרנט שלנו וחתומה על ידי הרבנות והמועצה הדתית רמלה. 

מגוון מגשי פירות כשרים לאירועים

מגש פירות כשר יכול להתאים לכל אירוע ובכל סדר גודל, החל מאירועים קטנים כמו ימי הולדת ביתיים של עד 20-30 אורחים ועד לאירועי ענק של מאות אנשים ויותר. את הכמויות תצטרכו להזמין בהתאם כמובן, אך כאשר מדובר על הקינוח המושלם לאירוע – מגשי פירות כשרים בהחלט עושים את העבודה. 

המתנה המושלמת לאנשים אהובים

בין אם אתם רוצים לפנק אדם קרוב לכבוד מאורע מיוחד כמו יום הולדת, קידום בעבודה או סתם כי בא לכם, ובין אם אתם רוצים להעניק למישהו מתנה לכבוד החג – מגשי פירות כשרים יהיו הפתרון המושלם. מכיוון שהם כשרים – הם יכולים להתאים לכל קהל יעד, ומכיוון שמדובר בפירות טעימים המסודרים בצורה אטרקטיבית על מגש. אצלנו תמצאו מגשים במגוון צורות, כולל מגש לב מדליק במיוחד, מגשים הכוללים סידורי פירות, סושי פירות, מגש פירות ליולדת, סלסילת פירות, מארזים מתוקים ועוד. 

שדרגו את המגש שלכם

אצלנו בליצ'י כל מגש הוא מיוחד ולכן אנו מאפשרים ללקוחות גם לשדרג את המגש בהתאם לבחירת והצרכים האישיים שלהם. תרצו לעצב את המגש בצורה שונה? לעדכן על אלרגיות ולהחליף חלק מהפירות? להוסיף שוקולדים או תוספות מדליקות אחרות? הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולהיות קשוב לצרכים שלכם. לפרטים נוספים צרו קשר בתאר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

עוד נושאים שיכולים לעניין

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0
Call Now Button דילוג לתוכן