בלוג

מגשי פירות חתוכים – המשלוח הכי מפנק שניתן לקבל

מגשי פירות חתוכים – המשלוח הכי מפנק שניתן לקבל

אחד המשלוחים היותר מפנקים שתוכלו לשלוח ליקיריכם הוא פלטת פירות מפנקת עם פירות טריים ואיכותיים. המגש הצבעוני והטעים הזה יכלול ממגוון פירות העונה ולעתים גם שוקולדים, פירות יבשים ופיצוחים בהתאם לבחירתכם. באתר ליצ'י מגשי פירות מעוצבים תמצאו את הקטלוג הרחב והמגוון שלנו ממנו תוכלו להזמין לעצמכם או ליקיריכם את המתנה המושלמת.

מתי זה מתאים להזמין מגשי פירות חתוכים כמתנה?

ישנם מקרים רבים בהם כדאי להזמין משלוח מגש פירות איכותי וטעים כמתנה. ראשית, פירות אהובים כמעט על כל אדם ויכולים להתאים כמעט לכל אחד. בנוסף, הפירות יהיו פרווה ולכן ניתן יהיה לשלב אותם הן כמנה עיקרית בערב רומנטי או בפיקניק מיוחד והן כקינוח פרווה לאירועים שונים בכל סדר גודל. ניתן להזמין גם מגשי פירות כשרים וטריים לפגישות במשרדים, אירועי חברה, ימי הולדת, בר/בת מצווה, חתונות ועוד. 

אילו פירות נכללים במגש הפירות שהזמנו?

מגשי פירות חתוכים יכללו לרוב מפירות העונה. על אף שתמונה מסוימת באתר עשויה להציג לכם פרי מסוים שהייתם רוצים שיהיה חלק מההזמנה שלכם, חשוב להבין כי התמונה תהיה בדרך כלל להמחשה אולם פירות מסוימים עשויים להשתנות בהתאם לפירות המצויים והטריים באותה עונה. אנו בליצ'י דואגים לשלב בסלסילות ובפלטות הפירות שלנו אך ורק פירות טריים ואיכותיים ולכן נעשה שימוש בפירות העונה בדרך כלל, עליהן תוכלו לקרוא יותר באתר שלנו. כמו כן ניתן ליצור קשר בטלפון ולהתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו בנוגע לתכולת מגש הפירות שלכם ואף לבצע שינויים ובקשות מיוחדות בהזמנה. 

האם ניתן לכלול גם ברכה מסוימת?

כמובן. אנו בליצ'י מגשי פירות מיוחדים אוהבים לרשום כמה מילים חמות ויפות בצירוף המגש שלנו. כל שאתם צריכים הוא להוסיף במעמד ההזמנה את הברכה המבוקשת שלכם ואנו נדאג לרשום אותה על גלויה מעוצבת שלנו ולדאוג לצרף אותה להזמנה.

כיצד מגיעים המגשים?

מגשי הפירות המוזמנים מגיעים עם פירות חתוכים לקוביות או צורות מסוימות על מגש אטום וארוז, כדי לשמור על טריות הפירות המגיעים אליכם. אנו עובדים בתנאי ההיגיינה והסטריליות המחמירים והקפדניים ביותר על פי משרד הבריאות ומעניקים למגוון לקוחותינו את המוצר האיכות, הטרי והטעים ביותר.

עוד נושאים שיכולים לעניין

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0
Call Now Button דילוג לתוכן