בלוג

מגשי פירות יבשים לחגים

מגשי פירות יבשים לחגים

פירות יבשים שכולם אוהבים

פירות יבשים הם בעצם פירות מסוגים שונים שעברו תהליך מודרני או מסורתי של ייבוש שמטרתו לשמר את הפרי לאורך זמן. כיום, נהוג לסווג את הפירות היבשים למספר קטגוריות שונות וביניהן: פירות אקזוטיים יבשים (אננס, קוקוס, פומלה, קיווי ועוד), פירות עץ יבשים (תפוחי עץ, שזיפים, בננה צ'יפס, תאנים ועוד), ענבים מיובשים (צימוקים לבנים או חומים, חמוציות), וזאת לצד תמרים ופירות עונה נוספים אותם ניתן להעביר תהליך של ייבוש מסורתי או מודרני.

מגשי פירות יבשים בדומה למגשי פירות טריים, הם הגדרה כוללת למגשי אירוח המיועדים לכל מטרת אירוח נדרשת. מגשים אלו משלבים בתוכם מגוון רחב של סוגי פירות יבשים והם מגיעים בתצורות שונות הכוללות בין היתר סלסלת פירות יבשים, מגשי אירוח בגדלים שונים, קופסאות אחסון ועוד. יחד עם זאת, תצורת האירוח הנפוצה היא מגשי אירוח העטופים בנייר צלופן.

פירות יבשים – הממתק של הטבע!

פירות יבשים מכל סוג משלבים בתוכם מספר יתרונות בריאותיים ההופכים כל פרי יבש לממתק של הטבע. בתהליך הייבוש של הפרי, אומנם חלה עלייה בכמות הסוכר המצויה בו, אך צריכה במינונים הנכונים ממנו לא תזיק לכם. במקביל, תהליך הייבוש של הפרי מוביל לעלייה בכמות הסיבים התזונתיים בפרי והדבר מסייע רבות לשיפור תפקודה של מערכת העיכול ואף מסייע לאילו מביניכם המנסים לשמור על משקל גוף תקין. כמו כן, הפירות היבשים עשירים בויטמינים מקבות B ובוויטמין מסוג E.

מגשי פירות מעוצבים – המתנה המושלמת

מגשי פירות יבשים והטריים גם יחד, הפכו בשנים האחרונות למתנה האידיאלית למגוון רחב של אירועים, לרבות משלוח פירות יבשים ליולדת או לכל מטרת משלוח אחרת. מגשי הפירות היבשים והטריים, מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות כגון:

  • מגשי אירוח עשירים ומגוונים בשלל צבעים
  • מגשים אידיאליים לכל מטרת משלוח כמתנה אישית
  • מגשי בריאות מפנקים
  • מגשים המגיעים במחבר עשיר של גדלים ותצורות

מגשי פירות מעוצבים לאירועים

עומדים לקיים אירוע פרטי או עסקי? מחפשים אחר מגשי אירוח אידיאליים? לרשותכם, מגוון רחב של מגשי פירות מעוצבים לאירועים מכל סוג. מגשים אלו יכולים להיות מוצבים בכניסה לאירוע ולהוות חלק בלתי נפרד מעמדות הבופה של הקייטרינג באירוע. מגשים אלו מגיעים בעיצוב ססגוני המכניס המון צבע לכל אירוע, כאשר את גודל המגש ניתן להתאים למספר המשתתפים באירוע ו/או להזמין מספר כזה או אחר של מגשי פירות מעובים בגודל בינוני – גדול בהתאם למספר המשתתפים באירוע.

ליצירת קשר והזמנת משלוח לחץ כאן

עוד נושאים שיכולים לעניין

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0
Call Now Button דילוג לתוכן